Naujienos

Debatų metodas ugdymo(si) procese

Kovo 6 dieną trečiokams vyko netradicinė anglų kalbos pamoka, kurioje buvo taikytas debatų metodas.

Dvi komandos (Neigiančiųjų ir Teigiančiųjų)  debatavo „ZOOS MUST BE SHUT DOWN“ tema  World Schools Debating Championship (WSDC) formatu. Abi komandos atkakliai gynė savo pozicijas, pateikdamos svarius argumentus ir pavyzdžius, ginčijosi,  provokavo, juokavo...

O žiūrovai, kurie buvo ir teisėjai, aktyviai palaikydavo debatininkus plojimais  ir „spalvomis“. Jų sprendimu  laimėjo Teigiančiųjų komanda. Sveikiname!

Mokiniai tokioje pamokoje patobulėjo, pasimokė, gavo teigiamų emocijų.

Juk debatų metodas  moko argumentuotai bei logiškai mąstyti ir kalbėti, aiškinti ir pagrįsti savo nuomonę, ugdo kritinį mąstymą ir savarankiškumą, ugdo kalbėjimo auditorijai įgūdžius, moko kalbos manierų, lavina intelektą, skatina pasitikėjimą savimi ir komandos draugais,  moko klausytis, išgirsti ir atskirti  esminius dalykus nuo mažiau svarbių ...

Abiejų komandų mokiniai su mokytojomis Danguole Dirmienė ir Valentina Zapolskienė kovo 8-12 dienomis dalyvaus programos „Erasmus+“ KA201 Bendradarbiavimo inovacijų ir keitimosi gerąja patirtimi - strateginių tarpmokyklinių partnerysčių projekto „Debating as a new Approach to Learning“ veiklose Slovėnijoje.

                                                                                   Mokytojos Danguolė ir Valentina