Molėtų gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui V. Dubauskienė pristatė gimnazijos kultūros tipologinio tyrimo rezultatus. Šį tyrimą iniciavo TŪM kultūrinio ugdymo grupė po mokymų su lektoriumi A. Girdzijausku.
Pagal pateiktą klausimyną mokytojai vertino mokyklos kultūros sritis: mokinių pasiekimus, kolegialų sąmoningumą, pasidalintąsias vertybes, sprendimų priėmimą, nusiteikimą rizikuoti, tikėjimą, atvirumą, santykius su tėvais, lyderystę, komunikaciją, socializaciją, organizacijos istoriją. Džiugu, kad dauguma sričių buvo vertinamos kaip dirbtinai kolegialios, patogiai bendradarbiaujančios ir bendradarbiaujančios mokyklos kultūros požymiai. Aukščiausiai įvertintos sritys: kolegialus sąmoningumas – bendradarbiavimas ir domėjimasis kolegų darbų, nusiteikimas rizikuoti – naujovių diegimas ugdymo procese, pasidalintos (bendros) vertybės – mokytojų vieningumas dėl ugdymo vertybių.
Susipažinę su tyrimo rezultatais pritarėme, kad vadovaudamiesi tomis pačiomis vertybėmis, siekdami panašių tikslų, nors ir skirtingais metodais, mes sukursime sąlygas, kad mūsų bendruomenėje ne tik būtų gera, bet ir rezultatai džiugintų.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.