^Atgal į viršų

Molėtų gimnazija

Naujienos

Kai dalyba virsta daugyba

Tikrai nesupainiojome matematinių veiksmų. Tokiais žodžiais Molėtų gimnazijos metodinės tarybos organizuotą mokytojų metodinį susitikimą „Nuotolinio ugdymo patirtys ugdant savivaldų mokinį“  pradėjo gimnazijos direktorė Rima Guobienė, linkėdama ugdytis ne tik sava patirtimi, bet ir dalijimusi ja.

Tad savivaldumas – teorija ar realybė? Mes, mokytojai praktikai, kasdien sprendžiam kone hamletiškąjį klausimą – mokyti ar pakviesti mokytis, kaip užnorinti, kai nenori.... Ir nėra vienos tiesos. Tačiau gimnazijos mokytojų patirtis – kolegialaus ryšio rezultatai rodo, kad mokytojai organizuoja ugdymosi procesą, skatinantį mokinį būti savivaldų. Matematikos mokytoja Elvyra, IT mokytoja Rita, istorijos mokytoja Virginija, fizikos mokytoja Irena, klasių vadovė Valerija, dailės ir technologijų mokytoja Ramutė, fizinio ugdymo mokytoja  Kristina, muzikos mokytoja Rūta dalijosi gerąja patirtimi apie tai, kas geriausiai veikia, ugdant savivaldų mokinį, kaip ugdyti motyvaciją, kaip kūrybiškai užnorinti, kokius optimaliausius mokymosi metodus ar įrankius pasirinkti kiekvienam, kopiant savivaldumo laipteliais. Gimnazijos direktoriaus pavaduotoja Vilija, apibendrindama puikią gimnazijos mokytojų praktiką – kolegialaus ryšio rezultatus, pastebėjo, jog ieškodami atrandame, atrasdami klystame, o iš klaidų pasimokome. Svarbiausia - matyti kiekvieno mokinio nors ir mažyčius žingsniukus, kurie ir veda į didesnį tikslą. Išklausę pranešimų, mokytojai dirbo virtualiose grupės, kuriose apibendrino, kas geriausiai veikia nuotoliniu būdu ugdant mokinių savivaldumą. 

Taigi nuotolinis mokymasis buvo ir iššūkis, ir ieškojimų bei atradimų metas. Ir tikrai turime kuo pasidalinti. Pasidalindami praturtėjame ir praturtiname – toks ir buvo šios vasaros karščiu alsuojančios birželio 22 dienos susitikimo tikslas.

Visi pasidžiaugėme  kolegų kūrybiškumu ir noru ieškoti, atrasti, naudoti  mokiniui ir jo savivaldumo dėlei.

Copyright © 2024. Molėtų gimnazija  Rights Reserved.