Grupė trečių klasių biologiją besimokančių gimnazistų pirmadienio rytą vyko į Utenos STEAM centrą. Čia dalyvavo eksperimentinėje biologijos pamokoje apie DNR. Iš pradžių mokiniai susipažino su automatinėmis pipetėmis ir mokėsi pipetuoti. Išklausę trumpą teorinę dalį, išsikėlė darbo tikslą (susipažino su naujais tyrimo būdais polimerazine grandinine reakcija ir elektroforeze) bei išsikėlė darbo hipotezę: ar tiriamos boružės priklauso tai pačiai rūšiai ar skirtingai.
Rugsėjo 14 dieną aštuoni Molėtų gimnazijos I-II klasių gimnazistai dalyvavo nuotolinėje respublikinėje Lietuvos gamtos mokslų olimpiadoje. Mokiniai sprendė integruotas fizikos, chemijos ir biologijos užduotis. Olimpiadoje jaunių grupėje dalyvavo 558 mokiniai iš visos Lietuvos. Smagu, kad IId klasės mokinė Meida laimėjo pagyrimo raštą, pasiekdama 32 rezultatą Lietuvoje!
Sveikinimai Meidai bei jos gamtos mokytojoms I. Jančionytei, R. Nariūnaitei ir R. Mongirdienei.
Prieš 140 metų buvo pradėtas leisti pirmasis lietuviškas mėnraštis „Aušra“. Remiant mecenatui Pranui Kizniui, mūsų gimnaziją pasiekė penkių knygų rinkinys. Jame perleisti 1883-1886 m. laikraščio komplektai bei įvadinis „Aušros“ tomas. Esame dėkingi perleidimo ir dovanojimo mokykloms iniciatoriui Lietuvos Respublikos Prezidentui Gitanui Nausėdai. „Aušra“ – pirmasis tautinis lietuvių mėnraštis, leistas slaptai spaudos draudimo laikotarpiu.
Minint Rugsėjo 23 dieną – Lietuvos žydų genocido aukų atminimo dieną – Lietuvos miestuose ir miesteliuose organizuojami paminėjimo renginiai. Šiemet minimos ir Vilniaus geto likvidavimo 80-osios metinės. Daugiau nei dešimt metų vykstanti tradicinė pilietinė iniciatyva „Atminties kelias“ – tai kvietimas mokytojams ir mokiniams bei visiems geros valios žmonėms, prisiminti Holokausto metu sunaikintas gausias Lietuvos žydų bendruomenes, kartu nueiti į masinių žudynių vietas tais keliais, kuriais žydai buvo varomi į paskutinę savo kelionę.
Kviečiame visus susidomėjusius prisijungti prie Virtualios filosofijos skaityklos, kuri yra nemokama, neįpareigojanti (kiekvienas dalyvis pasirenka pats, ar jis nori aktyviai dalyvauti diskusijoje, ar nori pasiklausyti kitų), bet neabejotinai praturtinanti ir skatinanti pamąstyti apie įvairius dalykus, procesus ir reiškinius kitu kampu.