Balandžio 15 d. minima 15-oji Pasaulio kultūros diena. Pažymint šią dieną Vilniaus Nepriklausomybės aikštėje suplevėsuos iškelta Taikos vėliava. Pasaulio kultūros diena suvienija visus dėl bendro tikslo – atrasti taiką per kultūrą. Pasaulio kultūros dienos išvakarėse, balandžio 14 d., Taikos vėliavos komitetas kartu su Seimo Kultūros komitetu ir Lietuvos Rericho draugija, tarptautine asociacija „Taika per kultūrą – Europa“, Vydūno draugija organizavo tarptautinę nuotolinę konferenciją „Kultūra prasideda nuo kiekvieno iš mūsų“.
Molėtų gimnazijai jau išduotas Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) leidimas plėtoti elektros energijos gamybos pajėgumus. Tikimasi, kad dar šiemet bus gautas finansavimas ir netgi pradėti fotovoltinių elektrinių įrengimo darbai. Siekiama, kad gimnazijos saulės jėgainė generuotų 100 proc. įstaigai reikalingos energijos.
Skaitykite plačiau: https://aina.lt/zaliosios-energetikos-proverzis-moletuose/
Informuojame, kad iki 2021 m. balandžio 30 d. ugdymo procesas organizuojamas nuotoliniu būdu.
Šių dienų gimnazijai svarbus vaidmuo tenka pedagogui – klasės vadovui. Mokinių ugdymas reikalauja sugebėjimų ir įgūdžių. Klasės vadovo darbo objektas – augantis ir kaskart vis besikeičiantis auklėtinis. Todėl jis jaučia didelę atsakomybę prieš mokinį, prieš tėvus. Klasių vadovai nuolatos mokosi, tobulina profesines kompetencijas. Balandžio 7 d. klasių vadovės: Rimutė, Kristina, Valerija, Onutė, Ramutė, Rasa, Regina ir mokytoja Eglė dalyvavo praktinėje nuotolinėje švietimo konferencijoje „KLASĖS VADOVAS 2021“.
Tikrai turime sutikti su lektoriaus G. Ignatavičiaus mintimi, jog esame turtingi tol, kol galime dalintis. Ir dalinamės. Balandžio 8 dieną Šiaulių Dainų progimnazijos organizuotoje nuotolinėje respublikinėje metodinėje- praktinėje konferencijoje „Inovatyvūs ir tradiciniai gimtosios kalbos dėstymo metodai“ gerąja patirtimi apie ugdymą ir ugdymąsi netradicinėse erdvėse dalijosi Molėtų gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Daiva ir Lina. Tądien susibūrę Lietuvos lietuvių kalbos mokytojai dalijosi patirtimis apie tai, kokie yra efektyviausi ir paveikiausi metodai, mokant nuotoliniu būdu, kokios IKT priemonės sudomina mokinį ir paskatina jį patirti sėkmę, diskutavo apie patyriminio ugdymosi galimybes ir būdus, dalykų integracijos formas. Sutarėme viena – svarbiausia sužadinti vaiko smalsumą, kad noras mokytis, siekti, ieškoti taptų jo gyvenimo savastimi. Taigi patirtis svarbi, dalinimasis ja – dar svarbesnis, nes bendradarbiaujant pasiekiami optimaliausi kiekvienam rezultatai ir patiriama sėkmė.
Mokytojos Daiva ir Lina